☺☺
Stajımızın 19. gününde Projemizin kullanıcı kısmını tamamlamak için
araştırma yaptık bu kapsamda yönetici kısmında daha önce yaptıklarımıza ek
olarak siniflariGoster.aspx, ogrGoster.aspx ve dersleriGoster.aspx sayfalarının
tasarımlarını tamamladık. daha sonra teknik servise giderek Bilal KOÇ hocam'dan
arıza tespitin nasıl yapıldığını öğrendik ve arızalı bir bilgisayarın arızasını
öğrenmek için bilgisayarı çalıştırmayı denedik ve bilgisayara elektriğin
gelmediğini gözlemledik bunun üzerine bilgisayarın Power Supply güç kaynağının
bozulmuş olması ihtimali üzerine güç kaynağını değiştirdik ve bilgisayarı
yeniden değiştirmeyi denedik bilgisayarın yine çalışmaması üzerine arızanın güç
kaynağından olmadığını gözlemledik ve arızanın anakarttan(motherboard)
kayaklandığını var bilgisayarı yetkili servise gönderdik. öğrenmiş olduğumuz
bilgileri ışığında teknik serviste bulunan bir bilgisayarın arızasını tespit
etmek için ek araştırmalar yaptım ve bilgisayarın arızasını giderdim daha sonra
verileri silinmiş bir bilgisayarın silinen verilerini en az kayıpla nasıl
getireceğimiz hakkında bilgi aldık ve bu tür sorunlarda en sık kullanılan
programın EaserUSB Data Recovery Wizard 8.8 Professional olduğunu öğrendik.
daha sonra hararet yapan bir siwitch'in neden hararet yaptığını ve bu sorunun
nasıl giderildiği hakkında bilgi aldıktan sonra switch sökerek fanlarını düzgün
bir şekilde temizledik ve başka bir arızanın olup olmadığını kontrol etikten
sonra switchi toparlayarak yerine taktık ve teknik servise giderek arızalı bir
yazıcının arızasını gidererek yazıcının kurulumunu yaptık ve gerekli olan
sürücülerini bilgisayara yükledik.
Diğer paylaşımlarıma erişmek için
bloğumu ziyaret edebilirsiz
Blog=yazilimcievin.blogspot.com
İnstagram=evin__gokmen
Yorumlar
Yorum Gönder